První "jednadevítka" v Havlíčkově Brodě postavena a otestována

28.12.2009 16:06

Jedna z prvních českých lodí 1.9 byla postavena a otestována v Havlíčkově Brodě. Loď sestavil Jara Zadina a je vidět na první pohled, že se jedná o zručného modeláře. Loď je opravdu výstavní kousek!

Citujeme z emailu od hrdého majitele:

Tak jsem se pane Kozelský konečně dočkal, počasí skoro ideální, vítr úplně, i když jsem se ze začátku bál, že na první jízdu je to hodně. Nakonec jsem byl ohromen jak si loď v pohodě s tím vichrem poradila. Prostě paráda ! Vydržel jsem u toho dvě a půl hodiny dokud to snesly prsty. Všechno fungovalo jak mělo, byl jsem celou dobu absolutně nadšen. Znovu děkuju, že jste mně do toho "uvrtal"! Posílám pár fotek, ten rybník je rybník Řeka u Krucemburku poblíž Ždírce nad Doubravou cca 20 km od H. Brodu.
Zdravím Zadina

Přikládáme dvě fotky lodě 1.9 s číslem 3 na plachtě.

—————

Zpět